Incursiune în Lumea Fascinantă a Japoniei

AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiti | 

Konichiwa!! Watashi wa Yoruichi desu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Yoruichi
Admin

Data de inscriere : 04/05/2010
Varsta : 31
Localizare : Iasi

MesajSubiect: Konichiwa!! Watashi wa Yoruichi desu   Vin Mai 07, 2010 4:39 am

Hajimemashite! Adriana to moushimasu! Yoroshiku onegaishimasu!Hello
Incantata de cunostinta! Numele meu este Adriana aka Yoruichi.
Am 24 de ani si sunt studenta in ultimul an la Management in Iasi. Ador animalele, in special cainii, si natura. Uneori imi doresc chiar sa ma fi nascut cu cateva secole in urma pentru ca as fi putut sa traies in mijlocul naturii. Onigiri Imi place literatura - petrec uneori ore intregi citind fara sa-mi dau seama cand trece timpul - filmele si muzica. In domeniul muzicii imi place Reiki & Zen Meditation Music , Kitaro, deci in general muzica ambientala si Sounds of Natures. Uneori mai ascult si muzica gregoriana. Asta depinde mult de starea de spirit si de ce carte anume citesc. Pasiunile mele sunt mai multe, dar nu as vrea sa va plictisesc cu asta acum.
Am realizat acest forum din dragostea pentru tot ceea ce inseamna Japonia : Istorie, Muzica, Arta, Film si nu in ultimul rand limba. De curand m-am apucat sa o invat, desi nutream de mult acest gand. Dragostea mea pentru acest popor s-a cultivat in timp. A inceput de cand eram copil si ai mei parinti m-au inscris la karate, apoi a continuat cu celebrele anime-uri unde m-am indragostit la propriu de limba si acum se finalizeaza cu dorinta mea de a o invata.
Sper sa gasiti utile informatiile de pe aces forum si sa avem parte de converatii placute si fructuoase!
Cu respect,
Yoruichi
Kytty
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://japonia.forumulmeu.ro
Blue Rose

Data de inscriere : 19/05/2010
Localizare : Vreau un Japonia